KÖŞE YAZARLARI

DEĞERLİ DOSTLAR

Benim kız hangi ara hangi dere 15 yaşında oldu bilemiyorum. Bu yaz ilk defa uzunca bir süreliğine evden ayrıldı ve gençlik kampına gitti. Gerçi 12 yaşından beri tek başına babasının yanına, yurt dışına gidip geliyordu ama bu farklı bir durum. İlk defa hem anneden hem babadan ayrı, tek başına ayaklarının üstünde duracağı bir deneyim olacaktı onun için. Sonuçta liseyi bitirmesine bir kaç sene kaldı, belki üniversite ya da sonrası için yuvadan uçma vakti gelecek. Bende uçacağı vakit gelene kadar, böyle evden ufak ayrılışlarla, kanat çırpmayı şimdiden öğrensin istedim. Her şey buraya kadar tamam.

Bir ay evvel ummalı bir araştırma sonunda @kampdunyasi ile yola çıkmaya karar verdik. Tarih belirlendi, program belirlendi, alışverişler yapıldı, günlerce önceden bavul hazırlandı. Kızım heyecanlı ve tedirgin, ben ise gayet soğukkanlı, ayrılış gününe geldik. Pazar sabahı kızımı kamp yetkilerine teslim etmek üzere buluşma noktasına gittik. Hala her şey buraya kadar kontrol altında.

Servis aracını beklerken “Biliyor musun Su, senin yaşındayken okulla Uludağ gezisine gitmiştik. Ananen beni yolcu ederken ağlamıştı, rezil olmuştum arkadaşlarıma” falan diye espri yapıp, gülüyoruz. Neyse araç geldi, gençler araca binmeye başladı. Benim kız da bindi, hemen yanındaki arkadaşıyla tanıştı, konuşmaya başladılar ve bana döndü, gülümseyerek ‘hoşçakal’ dedi.

Allah’ım! Sanki kafama bir balyoz düştü! İlk defa kızımın büyüdüğünü, genç bir kız olduğunu o an idrak ettim Dostlar! Ve bir kaç dakika evvel anneme gülen ben, ağlamaya başladım. Mümkün değil gözyaşlarımı tutamıyorum, sicim gibi akıyor. Kızım beni öyle görmesin diye hemen başka bir yere geçtim.

Araç hareket etti ve bir kaç dakika sonra benim kız aradı. “Ananeme gülüyordun ya, beni yolcu ederken ağlıyor muydun, bana mı öyle geldi?” diye dalga geçiyor hanımefendi.

‘Ben hem ağlarım hem yollarım. Sen keyfini çıkar’ dedim. Zaten kız uçmaya hazırmış Dostlar! Kanat çırpma egzersizlerini benim yapmam gerekiyormuş.  Özleniyorsun @suholtt ❤

Mutlu, sağlıklı, bereketli haftalar. ❤

#pinarholt #pınarholt #yaz #tatil #annekız

Please follow and like us: